واكتشفت ان صديقتى سحاقية - موقع اللى حصل

5 يونيو 2022
التصنيف :
عوالم خفية

وسوم : , , ,


واكتشفت ان صديقتى سحاقية .. هذا عنوان واحدة من القصص التي كتبها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.

واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.

مضى شهرين على العلاقة اللى بينى وبين مس جيهان مدرستى. واللى ابتدت حين سقطت في مادتها وكنت منهارة وصديقتى شيرويت عرفتنى عليها. وعرفت انها تقدر تنجحنى بس بشرط تمارس السحاق معاية وانا وافقت. وبعد كدة بقيت مستمتعة بالعلاقة والدليل انى بعد امتحانى للملحق ونجاحى فية استمريت في علاقتى معها ولم انقطع عن الذهاب اليها وممارسة السحاق معها. وهى كمان حبتنى واعترفتلى بحاجات كتيرة. ولكن اهمهم هذه الحاجت ان موضوع سقوطى وان شيرويت تاخدنى لها ويحصل اللى حصل كان فيلم مترتب ومتخطط بينها وبين شيرويت. والاهم من دة ان شيرويت كمان بتمارس السحاق معها ولأنها في إجازة الصيف هتروح اسكندرية اختارونى انا أكون البديل لحد ماتيجى شيرويت من الإسكندرية.

لما عرفت الحكاية دة من مس جيهات قعدت اعيط زى الأطفال. لان حسيت أنة صديقتى الانتيم ضحكت عليا. وانى كنت مجرد بديل وبمجرد عودتها ينتهى دورى. لكن مس جيهان انهم عملوا التمثلية دة علشان هما الاتنين بيحبونى وعايزنى أنضم ليهم. نبقى احنا الثلاثة مع بعض. وأكدت لى أن شيرزت بتحبى وكانت خايفة تعترف لى بحبها.

واكتشفت ان صديقتى سحاقية

بعد اللى عرفتة من مس جيهان عرفت لية شيروت كانت بتفرجنى على أفلام سكس. وكمان كنت لما اروح لها البيت تتعمد تقلع هدومها وتفرجنى جسمها بحجة ان جسمها طخين ونفسها تخس ويبقى جسمها رشيق زيى. وكنت اقولها (دة انتى جسمك كيرفى ودة الجسم اللى بيعجب الرجالة). عرفت انها كانت بتعمل كدة علشان تستدرجنى لممارسة السحاق معها.

ورغم اللى عرفتة من مس جيهان الا انى استمرت فى زيارتها وممارسة السحاق معها لان ممارسة السحاق أصبحت متعة بالنسبة لى. خاصة ان مس جيهان وفت بوعدها وعرفتنى اسئلة الامتحان واجابتها قبل ميعاد الامتحان ونجحت. لكن عرفتنى أن أنا وهى مش هنعرف نتقابل لمدة اسبوعين لانها هتكون مشغولة فى تصحيح الامتحانات. وقالتلى (ان خلال الاسبوع دة شيرويت هتكون رجعت من الاسكندرية. تونسنك وتسليكى لحد ما أخلص تصحيح الامتحانات ونتقابل أحنا الثلاثة ونحتفل بنجاحك).

لكن بعد يومين اتفاجأت بمكالمة من شيرويت بتبارك لى على نجاحى وبتقولى انها جاية بكرة من اسكندرية وبتقول انها تعمدت تقول لمس جيهان انها راجعة بعد  أسبوع علشان تقضى الاسبوع دة معاية…. . بس انا قلتلها انى زعلانة منها ازاى أكون صاحبتها الانتم وتتأمر عليا وتعمل فيا كدة واكتشف انها مخبية حاجات كتير عنى.

قالتلى اسمعينى. مهو انا علشان كدة عايزة اشوفك علشان اعترفلك بكل حاجة ومستعدة لاى عقاب. لان انا اضحك عليا زيك. بس المهم خلينا نتقابل في شقة شريف اخويا علشان نبقى لوحدينا. ونتكلم براحتنا.

واكتشفت ان صديقتى سحاقية

رحت لها في شقة شريف. واعترفت لى انها من سنة أولى ثانوى وهى بتمارس السحاق مع مس جيهان. وان مس جيهان كانت بتشوفنا مع بعض دايماً في المدرسة وافتكرت ان فية بينا حاجة. ولما سالتنى قلت لها ياريت كان فية بينا حاجة دة انا بحبها وبموت فيها وهتجنن عليها بس مش قادرة اكلمها. وفضلت كل مدة تسألنى عنك وتقولى (باسنت لسة مش حسة بيكى). وسؤالها خلى الفار يلعب في عبى وعرفت ان هي كمان عينها منك وعايزاكى.

وفجأة سكتت شيرويت ولقيتها حضنتنى وبدأت تبوسنى من شفايفى. وتحسس على جسمى. وبكل جرأة بدأت تفك زراير بلوزتى. مكنتش عارفة اعمل اية. لكن نفسى صعبت عليا وعيط. لانى حسيت انى بقيت أشبة بعاهرة الكل بينهش في لحمها.

لكن شيرويت قالتلى (انتى عارفة وحاسة يابسنت انا بحبك قد اية. وطول الفترة اللى فاتت بتقطع بس مش قادرة أصارحك لانى خايفة على زعلك وخايفة اخسرك. وبدأت هي كمان تعيط وتحلف انها بتحبنى ومستعدة تعمل اى حاجة علشان ترضينى. لدرجة انها وطت وعايزة تبوس رجلى. لكن انا طبعاً منعتها

واكتشفت ان صديقتى سحاقية

والحقيقة عدم مقابلتى لمس جيهان طوال الثلاث أسابيع الماضية خلتنى ضعيفة ومش مستحملة. وبصراحة شيرويت بكابوظة وزى العسل وحلوة ودمها خفيف. علشان كدة لما شفتها عيطت صعبت عليا وحضنتها بوستها.

وبمجرد ما عملت كدة لقيتها انهالت عليا بالقبلات والاحضان. ولقيتها بسرعة البرق قلعت التيشيرت والبنطلون الچينس اللى لبساهم. والغريب انها كانت لبساها على اللحم ودة خلانى اتأكد انها محضرة نفسها.

سيبت نفسى لشيرويت وقلعتنى بأيدها البنطلون. وكانت فرحانة بشكل غير عادية وكانت بتبص على جسمها لدرجة خلتنى اتكسف. وانا كمان كنت بختلس النظر على جسمها. وكان اول مرة اتحقق منة واكتشف انة جميل. البنت زى البطة وجسمها قشطة. لكن فجأة قامت ورحت جابت طبق فاكهة غريب ضحكت لما شوفتة وقلت لها (يامجنونة هو دة طبق فاكهة ولا طبق سلطة. انتى جايبة عنب وتفاح وطماطم وخيار وجزر … اية الجنان دة؟).

قالتلى العنب علشان نأكلة لبعض بطريقة العصفورة. وأخدت بأيدها حباية عنب وحطتها لى في فمى. لسة همضغها لقيتها بتبوسنى من فمى وبتدخل لسانها وبتاخدالعنبة وتاكلها هية. استغربت وقلت لها اية القرف دة هو انتى هتأكلينى ولا هتاخدى الاكل من بقى.

واكتشفت ان صديقتى سحاقية

قعدت تبوسنى وتدخل لسانها في فمى وتعض على لسانى. كان اول مرة اجرب البوسة دة وفجأتنى بانها بتحط الخيارة في فرجى. صرخت وقلت لها (بتعملى اية يامجنون انتى نسيتى انى عذراء). لكن قبل ما أكمل لقيتها زقتنى ونيمتنى على السرير ونامت فوقى وبدأت بالسانها تداعب فرجى. وانا بحب الحكاية دة قوى. ولقيتها رجعت تانى تمرر الخيارة بين شفرى فرجى والخيارة كانت قشرتها محببة وملمسها غريب لكن مثير. وفى نفس الوقت بدأت تمص حلمات صدرى وكمان بدأت تحط حباية طماطم على فرجى. كنت الطمطماية رطبة وناعمة حسيت انها بتطفى النار اللى فى فرجى.

بدأت أشعر بأثارة غير عادية وشعور رهيب بالنشوة وبدأت احس كأن فية كهرباء في فرجى وجسمى كلة سخن وقلبى بيدق. وحسيت بشيرويت بتزقنى عايزانى انام على بطنى. نفذت طلبها ولكن اتفاجأت بيها قعدت فوقى ودخلت شيئ في مؤخرتى. صرخت وقلت لها بلاش كدة ياشيروت انا مبحش كدة. لقيتها بتبوسنى من ضهرى وقالتلى اهدى ياقلبى دة انا مستنية اليوم دة علشان امتعك واعرفك شوشو حبيبتك بتحبك قد اية ونفسها تمتعك وتسعدك.

 عرفت انها بتدخل الخيارة فى خرم مؤخرتى وحسيت بيها بتدخل. كانت أول مرة اجرب الحكاية دة ولقيتها ممتعة. خصوصاً لما بدأت تدخلها وتطلعهاا. وكانت بتدخل وتطلع بسهولة وعرفت ان شيرويت دهنتها بالكريم وعلشان كدة دخلت بسرعة وسهولة. وفى الوقت نفسة كانت منزلة ايديها تحتى وبتداعب فرجى بأصابعها. كان شعور ممتع للغاية حسسنى بهدوء واسترخاء ولكن فجأة شعرت بهيجان وانى مش مستحملها وعايزها تمسك فرجى بشكل اقوى لانى خلاص مش مستحملة.

واكتشفت ان صديقتى سحاقية

زقتنى مرة تانية وخلتنى ارجع انام على ظهرى ونزلت بوشها على فرجى وبدأت تلحس بالسانها وتعضض بشفايها وتفتح الشفرين وتدخل لسانها وتدعكة بدقنها. جسمى بقى بتنفض زى السمكة اللى على الشوية. وفضلت على الحال دة مدة 5 ثوانى وبعدها حسيت كأن بركان انفجر في فرجى وقذف حمم من ماء شهوتى.

كنت على مدار شهرين قد التقيت بمس جيهان حوالى عشرون مرة ولكن ولا مرة شعرت بهذا الشعور ولا برعشة المتعة التي اعطتها لى شيرويت. واللى بعدها جسمى استرخى وهدأ ولكن قلبى كان لايزال يدق وشيرويت حضنانى وبتمسح وجهى من العرق وتقلبنى من شايفى ومن جسمى وتتحسس بيدها صدرى وحلماتى. وانا مستسلمة تماماً ومستمتعة بكلامها ولمساتها خاصة حين بدأت تدلك فرجى وتبلل يدها بماء شهوتى وتمسح وترطب بها شفرى فرجى وحلمات صدرى.

ظللت مستلقية على السرير منتيشة وغير قادرة على النهوض لمدة ساعة. وشيرويت الى جوارى تحضنى وتقبلنى. وبعدها أخذتنى للحمام واجلستنى على قاعدة التوليت ولبستنى بونية على شعرى وبدأت تحمينى وتمسح بالصابون والماء فرجى وصدرى. مكنتش عارفة اعمل لها اية غير انى ابوسها وأوعدها ان المرة الجاية انا اللى همتعها واثبت لها انى ابادلها نفس المشاعر.

رجعت بيتنا وكنت محتاجة انام.  وطول الليل بحلم بشيروت وبتخيل جسمها ولمسات ايدها وبتخيل نفسى نايمة فوقها وكأنى نائمة على مرتبة ريش نعام. وامسك بيدى صدرها الكبير الذى يشبة البلونة. وفرجها المنتفخ الذى يشبة برتقالة.  


كل الشكر للاستاذ/ سامى محمود الدريمى للصياغة الادبيـة.
ونعتــذر عن اى الفــاظ او صـور او مرفقات خــارجة تم نقلها.
كما ورت فى اقـــول المتحـدث او نقــلت من محضر القضـية.


موقع اللى حصل
اختى ثنائية وزوجتى سحاقية
موقع اللى حصل
موقع اللى حصل
موقع اللى حصل
مرؤة شريك ووفاء الطائى

اخى شاذ وانا اعاشر صديقتة – اخى شاذ وانا اعاشر صديقتة – اخى شاذ وانا اعاشر صديقتة

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ